Çankaya'da satış ve kesim alanlarında yoğun mesai
Çankaya Belediyesi, Kurban Bayramı öncesi satış ve kesim alanlarında dezenfeksiyon çalışmalarını artırırken ekiplerin sahada olacağını açıkladı.
Kurban Bayramı öncesinde Çankaya Belediyesi ekipleri, ilçe genelindeki kurban satış ve kesim alanlarında yoğun çalışma başlattı. Vatandaşların hijyenik koşullarda hizmet alabilmesi amacıyla birçok noktada detaylı temizlik uygulamaları gerçekleştirildi.
Belediye ekiplerinin özellikle yoğun kullanılan alanlarda düzenli aralıklarla dezenfeksiyon yaptığı, kötü koku ve haşere oluşumunun önüne geçebilmek amacıyla ilaçlama çalışmalarını da sürdürdüğü belirtildi.

SATIŞ VE KESİM ALANLARINDA SIKI DENETİM
Bayram sürecinde oluşabilecek yoğunluk nedeniyle satış ve kesim noktalarında denetimlerin artırıldığı öğrenildi. Çankaya Belediyesi ekiplerinin çevre temizliği, atık kontrolü ve hijyen uygulamaları konusunda gün boyu sahada görev yaptığı ifade edildi.
Vatandaşların yoğun olarak kullandığı bölgelerde ek temizlik çalışmaları yapılırken, ortak kullanım alanlarında da düzenli kontrol gerçekleştirildiği bildirildi.

ÇALIŞMALAR BAYRAM BOYUNCA SÜRECEK
Çankaya Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, bayram süresince ekiplerin sahada olmaya devam edeceği belirtilerek vatandaşların hem çevre temizliği hem de sağlık açısından kurallara dikkat etmeleri istendi.
Açıklamada, “Daha temiz, daha sağlıklı ve güvenli bir bayram ortamı oluşturmak amacıyla ekiplerimiz satış ve kesim alanlarında düzenli olarak dezenfeksiyon ve ilaçlama çalışmaları gerçekleştiriyor. Bayram boyunca da gerekli tüm önlemleri almaya devam edeceğiz” ifadelerine yer verildi.

