Başkan Acar'dan kabristan ziyareti
Kızılcahamam Belediye Başkanı Süleyman Acar, arefe günü ilçe mezarlığını ziyaret ederek yakınlarını ve hayatını kaybeden vatandaşları dualarla andı.
Kızılcahamam Belediye Başkanı Süleyman Acar, Kurban Bayramı arefesinde ilçe mezarlığında gerçekleştirilen ziyaret programına katıldı. Acar, ziyarette merhum babasını, ağabeyini, aile büyüklerini, akrabalarını ve ebediyete irtihal eden tüm hemşehrilerini dualarla andı.
Arefe günlerinin manevi anlamına dikkat çeken Acar, bayramların yalnızca sevinç değil aynı zamanda hatırlama, vefa ve dua zamanı olduğunu belirtti.

VATANDAŞLARLA BAYRAMLAŞTI
Kabristan ziyareti sırasında mezarlığa gelen vatandaşlarla da sohbet eden Başkan Acar, vatandaşların bayramlarını tebrik etti. Mezarlık ziyaretine gelen ailelerle hasbihal eden Acar, dualara eşlik ederek vatandaşlarla manevi atmosferi paylaştı.
Bayram öncesinde mezarlıklarda oluşan manevi birlikteliğin toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini ifade eden Acar, geçmiş büyüklerin unutulmamasının kültürel ve manevi açıdan büyük önem taşıdığını dile getirdi.

“BAYRAMLAR VEFANIN EN GÜZEL ZAMANLARIDIR”
Başkan Acar yaptığı açıklamada, bayramların insanlar arasındaki bağları kuvvetlendirdiğini belirterek, özellikle arefe günlerinde yapılan mezarlık ziyaretlerinin manevi değer taşıdığını söyledi.
Hayatını kaybeden yakınların dualarla anılmasının toplumun köklü geleneklerinden biri olduğunu ifade eden Acar, geçmiş nesillere duyulan saygının gelecek kuşaklara da aktarılması gerektiğini vurguladı.

GEÇMİŞLERE RAHMET DİLEDİ
Süleyman Acar, mesajında tüm vefat eden vatandaşlara Allah’tan rahmet dileyerek, “Rabbim geçmişlerimize rahmet eylesin, mekânlarını cennet kılsın” ifadelerini kullandı.
Bayramların sağlık, huzur ve birlik içerisinde geçirilmesi temennisinde bulunan Acar, tüm vatandaşların Kurban Bayramı’nı kutlayarak nice bayramlara sağlıkla ulaşılması dileğinde bulundu.