Bursa'da feci kaza! Kontrolden çıkan otomobil metro raylarına girdi

Bursa'nın Osmangazi ilçesinde kontrolden çıkan araç metro raylarına girdi. Metrelerce sürüklenen otomobilde sürücünün şans eseri burnu bile kanamadı.

ZEÇ
Zülfinur Ecem Çetin Muhabir
YAYINLAMA
GÜNCELLEME
Bursa'da feci kaza! Kontrolden çıkan otomobil metro raylarına girdi
ZEÇ
Zülfinur Ecem Çetin Muhabir

Kaza, saat 06.00 sularında Bursa'nın  Merkez Osmangazi İlçesi Sırameşeler Mahallesi İzmir Yolu Caddesi üzerinde meydana geldi  

Edinilen bilgilere göre, Fatih Ş.  16 FC 800 plakalı otomobiliyle seyir halinde olduğu sırada aracı kontrolden çıktı. 

Araç, kaldırıma çarptı ve bariyerleri aşarak metro güzergahına girdi.

Daha sonra güzergaha giren otomobil, rayların ortasında metrelerce sürüklendi. 

İhbar üzerine olay yerine 112 Acil Sağlık, polis ve itfaiye ekibi sevk edildi. 

Olay yerine gelen polis ekipleri bölgede güvenlik önlemi alırken, otomobil sürücüsü, sağlık ekiplerince yapılan ilk müdahalesinin ardından kontrol amaçlı Çekirge Devlet Hastanesine kaldırıldı.    

Kaza sonrası, trafik kontrollü şekilde sağlanırken, metro seferlerinde kısa süreli aksamalar yaşandı.

Kaza ile ilgili inceleme başlatıldı. 

Yorumlar

Yorum kurallarını okudum ve kabul ediyorum.
Henüz yorum eklenmemiş, ilk yorum ekleyen siz olun.
Sonraki Sayfa