Yeni Çamoluk Otomotiv'in 50 milyar TL bağış gafı sosyal medyaya düştü

Yeni Çamoluk Otomotiv isimli firmanın ''Türkiye Tek Yürek'' kampanyasına 50 milyar bağış yapıldığı öne sürüldü. Sosyal medyanın gündemine oturan kanuyla ilgili bir açıklama yapan Acun Ilıcalı, bir yanlış anlaşılma olduğunu belirterek firmanın 50 milyar lira değil 50 bin TL bağış yaptığını ifade etti.

HM
Haber Merkezi
YAYINLAMA
GÜNCELLEME
Yeni Çamoluk Otomotiv'in 50 milyar TL bağış gafı sosyal medyaya düştü
HM
Haber Merkezi

Kahramanmaraş merkezli 11 ili etkileyen deprem için ortak yayınla ekranlarda ve radyolarda başlatılan "Türkiye Tek Yürek" kampanyası bağlanan Yeni Çamoluk Otomotiv’in sahibi Hamit Duras’ın depremzedemler için düzenlenen kampanyaya "50 milyar lira" bağışladığını söyledi.

Bağış sosyal medyada gündem olurken bir yanlışlık olduğu açıklandı. Acun Ilıcalı, bir yanlış anlaşılma olduğunu belirterek firmanın 50 milyar lira değil, 50 bin TL bağış yaptığını ifade etti.

Yorumlar

Yorum kurallarını okudum ve kabul ediyorum.
Henüz yorum eklenmemiş, ilk yorum ekleyen siz olun.
Sonraki Sayfa