Evde doğum yapan genç kadın ve bebeği ölü bulundu
Konya'da arkadaşları ile birlikte yaşayan kadın evde kendi kendine doğum yaptı. Doğum sonrası hayatını kaybeden kadın ve bebeğin cansız bedenleri otopsi işlemleri için Konya Şehir Hastanesi morguna kaldırıldı.
Olay, akşam saatlerinde Konya'nın Selçuklu İlçesi Bosna Hersek Mahallesi Mesaj Caddesi üzerinde yaşandı.
Cadde üzerinde bulunan bir sitenin 6. katında arkdaşları ile birlikte yaşayan fabrika işçisi olduğu öğrenilen 32 yaşındaki H.A., evde kendi imkanlarıyla doğum yaptı.
H.A.'dan bir süre haber alamayan arkadaşları paniğe kapılıp 112 Acil Sağlık ve polis ekiplerine haber verdi.
İhbar üzerine olay yerine giden polis ekipleri kapıyı açtıklarında korkunç görüntü ile karşılaştı.
Cansız bedenleri bulundu
H.A. ve yeni doğan bebeği ayrı odalarda hareketsiz halde bulundu. Sağlık ekipleri yaptığı kontrolde anne ve bebeğin yaşamını yitirdiğini belirledi.
Polis ekipleri tarafından yapılan olay yeri inceleme işlemleri sonrası H.A. ve bebek otopsi işlemleri için Konya Şehir Hastanesi morguna kaldırıldı.
Anne ve bebeğin kesin ölüm nedeni yapılacak otopsi sonrası netlik kazanacak