Erdoğan ile Sisi telefonda görüştü
Türkiye Cumhurbaşkanı Erdoğan, Mısır Cumhurbaşkanı Sisi ile yaptığı telefon görüşmesinde, İslam ülkelerinin “Gazze’de kalıcı ateşkes” için başlatılan çalışmaları birlik içinde sürdürmesinin önemli olduğunu dile getirdi.
Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Mısır Cumhurbaşkanı Abdülfettah es-Sisi ile telefon görüşmesi yaptı.
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığından yapılan yazılı açıklamaya göre Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Mısır Cumhurbaşkanı Abdülfettah es-Sisi’nin telefon görüşmesinde İsrail'in Filistin topraklarındaki saldırılarının yanısıra Gazze'ye insani yardım ulaştırma gayretleri değerlendirildi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan telefon görüşmesinde, İslam ülkelerinin Gazze’de kalıcı ateşkesi sağlamak için yürütülen çalışmaları birlik içerisinde sürdürmesinin önemli olduğunun altını çizdi.
Telefon görüşmesinde, yeniden Mısır Cumhurbaşkanlığı görevine seçilen Abdulfettah es-Sisi'ye başarı temennisini bildiren Cumhurbaşkanı Erdoğan, yeni dönemin aynı zamanda Türkiye ve Mısır ilişkileri bakımından da hayırlara vesile olması dileklerini ifade etti.