Erdoğan ile Sisi telefonda görüştü

Türkiye Cumhurbaşkanı Erdoğan, Mısır Cumhurbaşkanı Sisi ile yaptığı telefon görüşmesinde, İslam ülkelerinin “Gazze’de kalıcı ateşkes” için başlatılan çalışmaları birlik içinde sürdürmesinin önemli olduğunu dile getirdi.

MP
Mevlüt Peker Muhabir
YAYINLAMA
GÜNCELLEME
Erdoğan ile Sisi telefonda görüştü
MP
Mevlüt Peker Muhabir

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Mısır Cumhurbaşkanı Abdülfettah es-Sisi ile telefon görüşmesi yaptı.

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığından yapılan yazılı açıklamaya göre Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Mısır Cumhurbaşkanı Abdülfettah es-Sisi’nin telefon görüşmesinde İsrail'in Filistin topraklarındaki saldırılarının yanısıra Gazze'ye insani yardım ulaştırma gayretleri değerlendirildi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan telefon görüşmesinde, İslam ülkelerinin Gazze’de kalıcı ateşkesi sağlamak için yürütülen çalışmaları birlik içerisinde sürdürmesinin önemli olduğunun altını çizdi.

Telefon görüşmesinde, yeniden Mısır Cumhurbaşkanlığı görevine seçilen Abdulfettah es-Sisi'ye başarı temennisini bildiren Cumhurbaşkanı Erdoğan, yeni dönemin aynı zamanda Türkiye ve Mısır ilişkileri bakımından da hayırlara vesile olması dileklerini ifade etti.

Yorumlar

Yorum kurallarını okudum ve kabul ediyorum.
Henüz yorum eklenmemiş, ilk yorum ekleyen siz olun.
Sonraki Sayfa