EGM’den kan bağışı kampanyası
Türk Polis Teşkilatı’nın 180’inci kuruluş yıl dönümü kapsamında Emniyet Genel Müdürlüğü (EGM), Türk Kızılay’a destek amacıyla bir kan bağışı kampanyası düzenledi. Kampanya, EGM Sağlık Yerleşkesi önünde gerçekleştirilen anlamlı bir etkinlikle başladı.
Yapılan etkinliğe, Emniyet Genel Müdür Yardımcıları Ali Baştürk ve Ömer Urhal ile Emniyet Genel Müdürlüğü Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Asım Bulat’ın yanı sıra çok sayıda personel katıldı.

“EMNİYET TEŞKİLATI KANINI VE CANINI VERMEYE HER ZAMAN HAZIR”
Etkinlikte konuşan Emniyet Genel Müdür Yardımcısı Ali Baştürk, Türk Polis Teşkilatı’nın halkın güvenliği için her zaman fedakârlık yapmaya hazır olduğunu vurguladı. Baştürk, “Emniyet teşkilatının 180’inci kuruluş yılı dolayısıyla düzenlenen bu kampanyaya katıldık. Teşkilatımız, halkımızın güvenliği için her zaman kanını ve canını vermeye hazır. Bugün de Türk Kızılay’a destek olabilmek için kan bağışında bulunuyoruz.” ifadelerini kullandı.

SOSYAL HİZMETLER BAŞKANI’NDAN ANLAMLI MESAJ
Emniyet Genel Müdürlüğü Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Asım Bulat ise kampanyanın önemine dikkat çekerek, “Türk Polis Teşkilatı’nın 180’inci kuruluş yıl dönümü dolayısıyla yapılan etkinlikler kapsamında kan bağışı da gerçekleştiriyoruz. İnşallah bu bağışlar, vatanımıza ve milletimize faydalı olur.” dedi.
Bu anlamlı kampanya, Türk Polis Teşkilatı’nın sadece güvenlik alanında değil, aynı zamanda toplumsal dayanışma konusunda da ne kadar önemli bir rol üstlendiğini bir kez daha gösterdi.