Milli Güvenlik Kurulu uzman yardımcısı alacak
Milli Güvenlik Kurulu (MGK) Genel Sekreterliği'ne 20 uzman yardımcısı alınacağı bildirildi. İşte gerekli olan şartlar...
MGK GENEL SEKRETERLİĞİ 20 UZMAN YARDIMCISI ALACAK
Milli Güvenlik Kurulu (MGK) Genel Sekreterliği, kamu personeli alımı kapsamında 20 uzman yardımcısı istihdam edecek. Alımlar, yazılı değil, sözlü sınav yöntemiyle yapılacak. Başvurular, 17 Kasım – 29 Aralık tarihleri arasında alınacak.
KPSS VE YABANCI DİL ŞARTI ARANIYOR
Resmi Gazete’de yayımlanan ilana göre, başvuru yapacak adayların siyasal bilgiler, iktisadi ve idari bilimler, iktisat, işletme veya hukuk fakültelerinden mezun olması gerekiyor. Adayların 35 yaşını doldurmamış olmaları ve 2024 veya 2025 KPSS (A Grubu) sınavlarının P8, P16, P21, P26, P28, P31, P36 ya da P43 puan türlerinden en az 80 puan almış olmaları şartı bulunuyor.

YDS VE EŞDEĞER SINAVLARDAN DÜZEY BELGESİ GEREKİYOR
Uzman yardımcılığı için başvuracak adayların, son beş yıl içinde girilmiş Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı’ndan (YDS) en az (D) düzeyinde puan almış olması veya ÖSYM tarafından eşdeğerliği kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan bir sınavdan denk puan almış olması gerekiyor.
BAŞVURULAR 17 KASIM’DA BAŞLIYOR
Sözlü sınav başvuruları 17 Kasım Pazartesi günü başlayacak ve 29 Aralık Pazartesi günü mesai bitiminde sona erecek. Başvuruların ardından yapılacak sözlü sınavda başarılı olan adaylar, MGK Genel Sekreterliği bünyesinde uzman yardımcısı olarak görev yapmaya hak kazanacak.