AK Parti Kızılcahamam Teşkilatına Ankara birinciliği ödülü
Kızılcahamam Belediye Başkanı Süleyman Acar, Ankara Teşkilat Buluşması’nda 2025 yılı oransal üye artışında Ankara birinciliği ödülünü almanın gururunu yaşadıklarını açıkladı.
Kızılcahamam Belediye Başkanı Süleyman Acar, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla gerçekleştirilen Ankara Teşkilat Buluşması’nda önemli bir başarıya imza attıklarını duyurdu. Acar, 2025 yılı oransal üye artışında Ankara birinciliği ödülünü almaktan büyük gurur duyduklarını belirtti. Elde edilen sonucun teşkilat çalışmasının somut bir göstergesi olduğunu ifade etti.

ANKARA’DA ORTAK EMEĞİN BAŞARISI
Başkan Acar, söz konusu başarının İl Başkanı Hakan Han Özcan’ın öncülüğünde yürütülen çalışmaların ve il teşkilatının koordinasyonunun bir sonucu olduğunu vurguladı. Kızılcahamam teşkilatının özverili çalışmalarının da başarıda önemli pay sahibi olduğunu belirten Acar, elde edilen ödülün ortak emeğin ürünü olduğunu kaydetti. Teşkilat mensuplarının sahadaki gayretlerinin bu sonucun ortaya çıkmasında etkili olduğunu ifade etti.

TEŞKİLAT MENSUPLARINA TEŞEKKÜR
Başkan Acar, davalarına inanarak çalışan ve özveriyle görev yapan tüm teşkilat üyelerine teşekkür etti. Birlik ve kardeşlik ruhunun başarıların temelinde yer aldığını belirten Acar, teşkilatın aynı kararlılıkla çalışmalarını sürdüreceğini dile getirdi. Ortaya çıkan tablonun yalnızca bir ödül değil, aynı zamanda ortak hedefler doğrultusunda yürütülen çalışmaların bir yansıması olduğunu söyledi.

TÜRKİYE YÜZYILI HEDEFLERİNE VURGU
Açıklamasında birlik ve beraberlik mesajı veren Süleyman Acar, Türkiye Yüzyılı hedefleri doğrultusunda çalışmalarını sürdüreceklerini ifade etti. Elde edilen başarının tüm teşkilatın ortak gururu olduğunu belirten Acar, Ankara genelinde ortaya konulan çalışmaların bundan sonraki süreçte de devam edeceğini kaydetti. Acar, kazanılan ödülün hem teşkilat mensupları hem de Ankara için anlamlı bir başarı olduğunu vurguladı.