Gençlerbirliği'nden sponsorluk anlaşması
Gençlerbirliği, sağlık alanındaki iş birliklerini güçlendirmek amacıyla Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi ile sağlık sponsorluğu anlaşmasına imza attı.
Gençlerbirliği, yeni sezon öncesinde önemli bir iş birliğine imza attı. Başkent ekibi, Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi ile sağlık sponsorluğu anlaşması gerçekleştirerek sağlık alanındaki destek ağını güçlendirdi.

ANKARA'DA SPONSORLUK ANLAŞMASI İMZALANDI
Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde düzenlenen imza törenine Gençlerbirliği Başkanı Haydar Arda Çakmak, Sağlıktan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Uzm. Dr. Kadir Kudret Hatipoğlu ile Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi temsilcileri Dr. Metin Uysal ve Dr. Özgür Başkan katıldı. Gerçekleştirilen törende taraflar, sağlık sponsorluğu anlaşmasını imzalayarak iş birliğini resmileştirdi.
BAŞKAN ÇAKMAK'TAN İŞ BİRLİĞİ MESAJI
İmza töreninde konuşan Gençlerbirliği Başkanı Haydar Arda Çakmak, anlaşmadan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Çakmak, Ankara'nın köklü sağlık kurumlarından biriyle iş birliği yapmanın kulüp açısından önemli olduğunu belirterek anlaşmanın her iki taraf için de hayırlı olmasını temenni etti. Kulüp olarak bu iş birliğinden büyük mutluluk duyduklarını ifade eden Çakmak, ortaklığın uzun soluklu ve verimli geçmesini istediklerini söyledi.

HASTANEDEN DESTEK VURGUSU
Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi adına açıklamalarda bulunan Dr. Metin Uysal ise Gençlerbirliği ile iş birliği yapmaktan memnuniyet duyduklarını belirtti. Uysal, sağlık alanında sahip oldukları imkanlarla kulübe destek vermeye hazır olduklarını ifade etti. Anlaşmanın her iki kurum açısından da olumlu sonuçlar doğurmasını dileyen Uysal, iş birliğinin başarılı bir şekilde sürmesini temenni etti.
KULÜBÜN SAĞLIK ALTYAPISINA KATKI SAĞLAYACAK
Yapılan anlaşmayla birlikte Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği'nin sağlık sponsoru olarak kulübe destek verecek. İş birliğinin, sporcuların sağlık süreçlerinin yürütülmesinde ve sağlık hizmetlerinin desteklenmesinde önemli katkılar sunması hedefleniyor. Taraflar, imza töreninin ardından hatıra fotoğrafı çektirerek yeni dönemdeki iş birliklerinin başarıyla devam etmesi temennisinde bulundu.