Başkan Özarslan ulaşım esnafının taleplerini dinledi
Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, dolmuş ve taksi duraklarını ziyaret ederek ulaşım esnafının talep ve önerilerini aldı.
Ankara’nın Keçiören ilçesinde Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, Keçiören-OSTİM Dolmuş Durağı ile Aktepe Stad Taksi Durağı’nı ziyaret etti. Ulaşım esnafıyla bir araya gelen Özarslan, şoförlerin taleplerini, önerilerini ve sektöre ilişkin beklentilerini dinleyerek hizmet kalitesinin artırılması için istişarelerde bulundu.
KEÇİÖREN’DE ULAŞIM ESNAFIYLA BULUŞMA GERÇEKLEŞTİ
Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, ilçede hizmet veren ulaşım esnafını ziyaret ederek şoförlerle bir araya geldi. Ziyaret programı kapsamında Keçiören-OSTİM Dolmuş Durağı ve Aktepe Stad Taksi Durağı’nda esnafla görüşmeler yapıldı.
Başkan Özarslan, duraklarda şoför esnafıyla sohbet ederek sektörde yaşanan sorunları, günlük çalışma koşullarını ve vatandaşlara sunulan ulaşım hizmetlerine ilişkin beklentileri dinledi.
Keçiören Belediyesi’nin esnafla sürekli iletişim hâlinde olacağını vurgulayan Özarslan, ilçede ulaşım hizmetlerinin daha düzenli, güvenli ve kaliteli sunulması için ortak akılla hareket edeceklerini belirtti.

DOLMUŞ VE TAKSİ ESNAFININ TALEPLERİ ALINDI
Ziyaretlerde ulaşım esnafı, sahada karşılaştıkları ihtiyaçları ve çözüm bekleyen konuları Başkan Özarslan’a aktardı. Dolmuş ve taksi şoförleri, durak düzenlemeleri, çalışma koşulları, trafik akışı ve vatandaş memnuniyeti gibi başlıklarda görüşlerini paylaştı.
Başkan Özarslan, esnafın taleplerini tek tek dinleyerek not aldı. Ulaşım sektörünün ilçenin günlük yaşamında önemli bir yere sahip olduğunu ifade eden Özarslan, vatandaşların güvenli ve konforlu ulaşım hizmeti alabilmesi için esnafın beklentilerinin dikkate alınacağını söyledi.
Belediye yönetiminin, çözüm odaklı bir anlayışla esnafın yanında olmayı sürdüreceği belirtildi.

ÖZARSLAN ORTAK AKIL VE İSTİŞARE VURGUSU YAPTI
Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, ziyaretlerde yaptığı değerlendirmede ortak akıl ve istişare kültürüne önem verdiklerini dile getirdi.
Özarslan, esnafın görüş ve önerilerinin yerel yönetim hizmetlerinin geliştirilmesinde yol gösterici olduğunu belirtti. İlçeye daha iyi hizmet sunmak için yalnızca belediye birimleriyle değil, sahada görev yapan esnafla da sürekli iletişim kurulacağını ifade etti.
Başkan Özarslan, ulaşım esnafının çalışma koşullarının iyileştirilmesi, hizmet kalitesinin artırılması ve vatandaşların memnuniyetinin güçlendirilmesi için Keçiören Belediyesi olarak desteklerini sürdüreceklerini kaydetti.

“ULAŞIM ESNAFIMIZ KEÇİÖREN’E HİZMET EDİYOR”
Ziyaretlere ilişkin açıklamada bulunan Başkan Özarslan, Keçiören’in emektar ulaşım esnafıyla bir araya geldiklerini belirtti.
Özarslan, “Keçiören’imizin emektar ulaşım esnafıyla bir araya geldik. Önce Keçiören-OSTİM Dolmuş Durağı’nı, ardından Aktepe Stad Taksi Durağı’nı ziyaret ederek şoför esnafımızın talep ve önerilerini dinledik, sohbet ettik. Keçiörenlilere hizmet eden tüm kardeşlerime çalışmalarında kolaylık ve bereket diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Başkan Özarslan’ın açıklamasında, ulaşım esnafının ilçedeki günlük hayatın düzenli işlemesinde önemli sorumluluk üstlendiği vurgulandı.
ESNAFTAN BAŞKAN ÖZARSLAN’A TEŞEKKÜR
Keçiören-OSTİM Dolmuş Durağı ve Aktepe Stad Taksi Durağı’nda gerçekleşen ziyaretler, ulaşım esnafı tarafından memnuniyetle karşılandı.
Şoför esnafı, kendilerini dinleyen, sorun ve taleplerine doğrudan kulak veren Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan’a teşekkür etti.
Esnaf, belediye yönetimiyle kurulan iletişimden memnun olduklarını belirterek bu tür ziyaretlerin devam etmesini istedi. Keçiören Belediyesi ile ulaşım esnafı arasındaki iletişim köprüsünün güçlendirilerek sürdürüleceği ifade edildi.