'Karagöz Konsere Gidiyor' sezonu tamamladı
Ankara Büyükşehir Belediyesinin Karagöz ve Hacivat’ı çocuklarla buluşturan “Karagöz Konsere Gidiyor” müzikali, sezon boyunca 21 gösterimde 6 bin 696 çocuğa ulaştı.
Ankara Büyükşehir Belediyesi, geleneksel Türk tiyatrosunun önemli figürleri Karagöz ve Hacivat’ı çocuklarla buluşturan “Karagöz Konsere Gidiyor” müzikalini sezon finaliyle tamamladı. UNESCO Kültürel Miras Listesi’nde yer alan geleneksel gölge oyunu, Kent Orkestrası eşliğinde sahnelendi.

6 BİNİ AŞKIN ÇOCUK İZLEDİ
6-10 yaş grubuna yönelik hazırlanan müzikal, 2026 yılı tiyatro sezonu boyunca Kocatepe Kültür Merkezi ve Gençlik Parkı’nda toplam 21 kez sahnelendi. Gösteriler kapsamında Kocatepe Kültür Merkezi’nde 16, Gençlik Parkı’nda ise 5 temsil gerçekleştirildi. Bu süreçte toplam 6 bin 696 çocuk gösteriyi izledi.
KOCATEPE’DE SEZON FİNALİ YAPILDI
Sezonun son gösterimi Kocatepe Kültür Merkezi’nde yapıldı. Çocuklara geleneksel gölge oyununu müzikle harmanlayarak sunan müzikal, minik izleyicilere hem eğlenceli hem de öğretici anlar yaşattı. Ailelerin de yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte salonlar doldu.

“HER ZAMAN YOĞUN İLGİ GÖRDÜK”
ABB Kent Orkestrası Şefi Zafer Gökçer, müzikalin sezon boyunca her hafta çocuklarla buluştuğunu belirtti. Gökçer, çocukların gösteriye yoğun ilgi gösterdiğini ve etkinlikte enstrümanları tanıma fırsatı bulduklarını ifade etti.
ÇOCUKLAR SANATLA BULUŞMAYA DEVAM ETTİ
Sezon boyunca düzenlenen gösterilerde çocukların hem kültürel mirasla tanıştığı hem de sanatla iç içe vakit geçirdiği belirtildi. Okulların kapanmasına rağmen gösterilere ilginin devam etmesi, etkinliğin başarısını ortaya koydu.