Ankara'da Düzce standına yoğun ilgi
Düzce Belediyesi, AK Parti Genel Merkezi'nde düzenlenen 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'nda kurduğu stantta kente özgü ürünleri katılımcılarla buluşturdu.
AK Parti Genel Merkezi'nde düzenlenen 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı kapsamında Düzce Belediyesi tarafından tanıtım standı açıldı. Toplantı salonunun giriş bölümünde kurulan stantta, kentin öne çıkan yöresel ürünleri katılımcıların beğenisine sunuldu. Programa katılan davetliler, Düzce'ye özgü ürünleri yakından inceleme ve tatma fırsatı buldu.

DÜZCE'NİN YÖRESEL ÜRÜNLERİ İKRAM EDİLDİ
Stantta, kentin simgeleri arasında yer alan Düzce simidi, kendine has kokusuyla bilinen tütün kolonyası ile bölgenin önemli tarım ürünlerinden biri olan Düzce fındığı ziyaretçilere ikram edildi. Başta 81 ilin il başkanları ve bakanlar olmak üzere toplantıya katılan çok sayıda davetlinin Düzce'nin yöresel ürünlerine ilgi gösterdiği belirtildi.

BAŞKAN ÖZLÜ: DÜZCE'NİN LEZZETİNİ ANKARA'YA TAŞIDIK
Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, toplantı sonrasında yaptığı değerlendirmede, AK Parti Genel Merkezi'nde gerçekleştirilen 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'nda Düzce'nin meşhur simidini, tütün kolonyasını ve fındığını katılımcılarla buluşturmanın mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti. Özlü, il başkanları ve bakanlarla bir araya geldikleri programda Düzce'nin lezzetini ve bereketini Ankara'ya taşıdıklarını belirterek, Düzce'ye duydukları sevgiyi dile getirdi.