Başkan Çırpanoğlu karne sevincine ortak oldu
Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, Hamdiye Ünlü İlkokulu’nda düzenlenen karne töreninde öğrencilerin karne sevincine ortak oldu.
Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanması dolayısıyla Hamdiye Ünlü İlkokulu’nda düzenlenen karne törenine katıldı. Öğrencilerin karne sevincine ortak olan Başkan Çırpanoğlu, programda sınıfları ziyaret ederek çocuklarla bir araya geldi. İlçe protokolünün de yer aldığı törende öğrenciler karnelerini alarak yaz tatiline adım attı.

PROTOKOLDEN ÖĞRENCİLERE KARNE TAKDİMİ
Karne dağıtım programına İlçe Kaymakamı Mustafa Yılmaz, İlçe Milli Eğitim Müdürü Coşkun Yener ve ilçe protokolü de katıldı. Sınıfları ziyaret eden protokol üyeleri, öğrencilere karnelerini vererek başarılarından dolayı tebrik etti. Öğrencilerle yakından ilgilenen Başkan Çırpanoğlu, onların mutluluğunu paylaşarak hatıra fotoğrafı çektirdi.
ÖĞRENCİLERE SATRANÇ TAKIMI HEDİYE EDİLDİ
Tören kapsamında öğrencilere satranç takımı hediye edildi. Programın, öğrencilerin hem karne sevincini yaşadığı hem de motive olduğu bir atmosferde geçtiği belirtildi.
BAŞKAN ÇIRPANOĞLU’NDAN TEBRİK MESAJI
Programda konuşan Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, bir eğitim öğretim yılını geride bırakan öğrencileri tebrik etti. Öğretmenlerin ve ailelerin emeklerine dikkat çeken Çırpanoğlu, tüm öğrencilere sağlıklı, mutlu ve verimli bir yaz tatili diledi. Başkan Çırpanoğlu, çocukların mutluluğunu paylaşmanın kendileri için büyük bir sevinç olduğunu ifade etti.
