Gölbaşı'nda karne coşkusu yaşandı

Gölbaşı Belediye Başkanı Yakup Odabaşı, İncek TEK İlkokulu ve Ortaokulu’nda düzenlenen karne törenine katılarak öğrencilerin karne sevincine ortak oldu.

CS
Canan Salman Muhabir
YAYINLAMA
GÜNCELLEME
Gölbaşı'nda karne coşkusu yaşandı
CS
Canan Salman Muhabir

2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Gölbaşı’nda binlerce öğrenci karne heyecanı yaşadı. İncek TEK İlkokulu ve Ortaokulu’nda düzenlenen karne töreni, öğrenciler, öğretmenler ve velilerin katılımıyla gerçekleştirildi. Programda öğrenciler yaz tatiline uğurlanırken, protokol üyeleri de çocukların sevincine ortak oldu.

PROTOKOL ÜYELERİ ÖĞRENCİLERLE BİR ARAYA GELDİ

Karne törenine Gölbaşı Kaymakamı Erol Rüstemoğlu, Gölbaşı Belediye Başkanı Yakup Odabaşı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Serap Yılmaz, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Program, öğrencilerin sunduğu halk oyunları gösterisiyle başladı. Gösterinin ardından protokol üyeleri sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini tek tek takdim etti.

ODABAŞI ÖĞRENCİLERLE YAKINDAN İLGİLENDİ

Sınıfları ziyaret eden Gölbaşı Belediye Başkanı Yakup Odabaşı, öğrencilerle sohbet ederek yaz tatilini verimli geçirmeleri yönünde tavsiyelerde bulundu. Öğrencilere bol bol kitap okumalarını, spor yapmalarını, aileleriyle vakit geçirmelerini ve doğayla iç içe olmalarını öneren Odabaşı, tatilin aynı zamanda yeni eğitim yılına hazırlık için önemli bir dönem olduğunu ifade etti.

VELİLER VE ÖĞRETMENLERLE EĞİTİM DEĞERLENDİRMESİ

Karne programı kapsamında öğretmenler ve velilerle de bir araya gelen Başkan Odabaşı, eğitim sürecine ilişkin görüş alışverişinde bulundu. Çocukların gelişiminde aile, okul ve yerel yönetimlerin iş birliğinin önemine dikkat çekildi.

YAZ TATİLİ İÇİN ETKİNLİK MESAJI

Gölbaşı Belediye Başkanı Yakup Odabaşı, yaptığı açıklamada karne gününün yalnızca notların değil, emek ve gayretin de karşılığı olduğunu belirtti. Tüm öğrencileri, öğretmenleri ve aileleri tebrik eden Odabaşı, belediye olarak yaz tatili boyunca kültürel, sportif ve sosyal etkinlikler düzenlemeye devam edeceklerini ifade etti. Öğrencilere sağlıklı, mutlu ve başarılı bir gelecek dileyerek açıklamasını tamamladı.

Yorumlar

Yorum kurallarını okudum ve kabul ediyorum.
Henüz yorum eklenmemiş, ilk yorum ekleyen siz olun.
Sonraki Sayfa