Ankara Adliyesi'nde rüşvet pazarlığı...
Ankara Adliyesi kafeteryasında savcının dikkatini çeken rüşvet iddiası üzerine yürütülen soruşturmada 2 şüpheli gözaltına alındı, şüpheliler adli kontrolle serbest bırakıldı.
Ankara Adliyesi’nde bulunan kafeteryada meydana geldiği belirtilen olayda, cezaevinden izinli çıkan N.K.’nın infaz erteleme işlemleri için arkadaşı C.K. aracılığıyla G.Ş. ile görüştüğü öne sürüldü. İddiaya göre G.Ş., infaz erteleme işlemlerini 100 bin lira karşılığında yapabileceğini söyledi.
SAVCININ DİKKATİYLE SÜREÇ BAŞLADI
Bu sırada kafeteryada bulunan Cumhuriyet Savcısı Recep Ö., konuşmaları duyarak durumdan şüphelendi. Savcının olayı emniyet birimlerine bildirmesi üzerine G.Ş. ve C.K. gözaltına alındı. N.K.’nın ise müşteki sıfatıyla ifadesinin alındığı belirtildi.
“NİTELİKLİ DOLANDIRICILIĞA TEŞEBBÜS” SUÇLAMASI
Şüpheliler hakkında “nitelikli dolandırıcılığa teşebbüs” suçundan işlem başlatıldı. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen iki kişi, yurt dışına çıkış yasağı adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
ŞÜPHELİLERDEN BİRİNİN SUÇ KAYDI DİKKAT ÇEKTİ
Yapılan incelemelerde şüphelilerden G.Ş.’nin daha önce “açıktan hırsızlık”, “otodan hırsızlık”, “dolandırıcılık”, “mala zarar verme” ve “yankesicilik” gibi suçlardan toplam 17 ayrı suç kaydının bulunduğu tespit edildi.