Tatille birlikte Anıtkabir'e koştular
Mamak Belediyesi kreş ve gündüz bakımevlerinde eğitimlerini tamamlayan minikler, karne sevinci sonrası Başkan Veli Gündüz Şahin ile birlikte Anıtkabir’i ziyaret etti.
Mamak Belediyesi’ne bağlı Peyami Safa, General Zeki Doğan, Neşet Ertaş, Yamaçevler ve Durali Alıç Kreş ve Gündüz Bakımevlerinde eğitim gören minikler, eğitim-öğretim yılını tamamlayarak karne sevinci yaşadı. Karne törenlerinde öğrenciler, öğretmenleri ve aileleriyle birlikte mezuniyet mutluluğunu paylaştı.

MİNİKLER İLK KARNELERİNİ ALDI
Okul öncesi eğitimlerini tamamlayan çocuklar, ilk karnelerini almanın heyecanını yaşarken arkadaşları ve öğretmenleriyle vedalaştı. Mezun olan öğrenciler, ilkokula uğurlanarak eğitim yolculuklarının yeni bir aşamasına adım attı.

KARNE SONRASI ANITKABİR ZİYARETİ
Karne törenlerinin ardından Mamak Belediye Başkanı Veli Gündüz Şahin, öğretmenler ve öğrenciler Anıtkabir’i ziyaret etti. Minikler, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün mozolesi önünde saygı duruşunda bulunarak Anıtkabir’i gezdi. Ziyaret sırasında öğrencilere Cumhuriyet’in kuruluş mücadelesi ve milli değerler hakkında bilgi edinme imkânı sunuldu.

CUMHURİYET DEĞERLERİYLE EĞİTİM VURGUSU
Mamak Belediyesi’nin okul öncesi eğitim anlayışında çocukların yalnızca akademik değil, aynı zamanda sosyal ve kültürel yönden de gelişmelerine önem verildiği belirtildi. Eğitim sürecinde Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlı bireyler yetiştirilmesinin hedeflendiği ifade edildi. Karne sevinciyle başlayan gün, Anıtkabir ziyaretiyle çocuklar için unutulmaz bir anıya dönüştü.