EGO yaz tarifesine geçeceğini duyurdu
Ankara'da okulların yaz tatiline girmesiyle birlikte EGO Genel Müdürlüğü, 29 Haziran Pazartesi gününden itibaren yaz tarifesine gidileceğini duyurdu.
Ankara Büyükşehir Belediyesi EGO Genel Müdürlüğü, 26 Haziran 2026 Cuma günü ilk ve orta dereceli okullarda 2025-2026 eğitim-öğretim döneminin sona ermesi nedeniyle toplu taşıma planlamasında değişikliğe gidildiğini açıkladı. Yapılan duyuruya göre, 29 Haziran 2026 Pazartesi gününden itibaren otobüs, metro ve ANKARAY seferleri yazlık servis programı kapsamında hizmet verecek.

YOĞUNLUĞA GÖRE EK SEFERLER DÜZENLENECEK
EGO Genel Müdürlüğü, saha denetim sorumluları ile Otobüs Filo Takip ve Raylı Sistem Kontrol Merkezleri tarafından yolcu hareketliliğinin anlık olarak izleneceğini bildirdi. Yapılacak gözlemler doğrultusunda vatandaşların ulaşımda mağduriyet yaşamaması amacıyla ihtiyaç duyulan noktalarda ilave otobüs ve tren seferlerinin devreye alınacağı belirtildi.
373 GÜZERGAHTA HİZMET DEVAM EDECEK
Açıklamaya göre EGO otobüsleri, 373 hatta toplam 9 bin 32 servisle hizmet vermeyi sürdürecek. Güncel hareket saatleri ve güzergâh bilgilerine EGO CEP'TE mobil uygulaması ile EGO Genel Müdürlüğünün internet sitesinde yer alan "Şehir İçi Ulaşım/Web Bilgi Sistemi" bölümünden ulaşılabileceği ifade edildi. EGO Genel Müdürlüğü, değişiklikle ilgili bilgilendirmeyi kamuoyuna saygıyla duyurdu.