Çayırhan'da eğlence dolu gece...
Nallıhan Çayırhan’da düzenlenen Yaz Şenlikleri ve Hacet Bayramı kapsamında Mustafa Taş konseriyle vatandaşlar unutulmaz bir gece yaşadı.
Nallıhan Belediyesi, Çayırhan Mahallesi’nde Yaz Şenlikleri ve Hacet Bayramı kapsamında geniş katılımlı bir etkinlik düzenledi. Programda sahne alan sanatçı Mustafa Taş, seslendirdiği türkülerle vatandaşlara unutulmaz bir gece yaşattı. Etkinlik alanında toplanan yüzlerce hemşehri, şenlik boyunca aynı coşkuda bir araya geldi.

TÜRKÜLERLE BİRLİK VE BERABERLİK VURGUSU
Gece boyunca Çayırhan’da türküler yankılanırken, etkinlikte dostluk, kardeşlik ve birlik ruhu ön plana çıktı. Vatandaşlar, konser boyunca hem eğlendi hem de kültürel değerlerin yaşatıldığı bir ortamda bir arada olmanın mutluluğunu yaşadı. Etkinlik, katılımcıların yoğun ilgisiyle gerçekleşti.

NALLIHAN BELEDİYESİNDEN TEŞEKKÜR
Nallıhan Belediyesi, organizasyonda emeği geçen herkese ve etkinliğe katılan vatandaşlara teşekkür etti. Ayrıca sahne performansıyla geceye renk katan sanatçı Mustafa Taş’a da teşekkür edilirken, birlik ve beraberliğin daim olması temennisi paylaşıldı. Kültür ve geleneklerin yaşatılmasının önemine vurgu yapıldı.