Trabzonspor maçında takımı sahadan çeken İstanbulspor Başkanı Ecmel Sarıalioğlu’ndan dikkat çeken açıklama
İstanbulspor-Trabzonspor karşılaşmasında hakem Ali Şansalan'ın kararına tepki olarak takımını sahadan çeken İstanbulspor Başkanı Ecmel Sarıalioğlu ''Ceza gelmiş küme düşmüşüz sorun değil. Adalet olması gerekiyor.'' dedi.
Dün oynanan İstanbulspor-Trabzonspor karşılaşmasının 73. dakikasında tartışmalı bir pozisyon yaşandı.
Trabzonspor ceza sahası içindeki hareket sebebiyle penaltı bekleyen İstanbulspor Başkanı Ecmel Sarıalioğlu, pozisyonun döüp kendi kalelerinde gol olmasına sert tepki gösterdi.
Trabzonspor’un deplasmanda 2-1 öne geçtiği maçta İstanbulspor Başkanı Sarıalioğlu takımını sahadan çekti.
İstanbulsporlu oyuncuların çabaları da fayda etmedi ve başkanı kararından vaz geçiremediler.
Hakem Ali Şansalan'ın kararlarına tepki olarak takımı sahadan çeken İstanbulspor Başkanı Ecmel Sarıalioğlu konuya ilişkin açıklamalarda bulundu.
Sarıalioğlu şunları söyledi:
"Trabzonspor maçında olması tesadüf”
"TFF daha önce randevu vermedi"
TFF'den saat 3'te aradıklarını belirten Sarıalioğlu, TFF Başkanı Büyükekşi’ye sezon başından bu yana ne düşünüyorsa söylediğini ifade etti.
Sarıalioğlu şöyle devam etti: