Fenerbahçe'de ayrılık! Sosyal medyadan duyurdu

Sarı-lacivertli ekipte transfer dönemi hareketli geçiyor. Takımdan ayrılan isimlere bir yenisi daha eklendi. Fransız kanat oyuncusu Allan Saint-Maximin, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla Fenerbahçe'den ayrıldığını duyurdu. Bu gelişme, kulüpteki ayrılık serisinin son halkası oldu.

YB
Yunus Bayar Haber Müdürü
YAYINLAMA
GÜNCELLEME
Fenerbahçe'de ayrılık! Sosyal medyadan duyurdu
YB
Yunus Bayar Haber Müdürü

Allan Saint-Maximin, yayımladığı veda mesajında Fenerbahçe'deki sürecini değerlendirdi. Bu deneyimin kendisi için "zor ancak güzel" geçtiğini belirtti. Ayrıca, futbolun dışında bazı kişisel sorunlar yaşadığını ancak şu an itibarıyla her şeyin yolunda olduğunu ifade etti. Oyuncunun bu açıklaması, kariyerindeki yeni döneme işaret ediyor.

KULÜBE TEŞEKKÜR ETTİ VE BAĞLILIĞINI BELİRTTİ

Fransız yıldız, Fenerbahçe'ye karşı duyduğu hisleri de dile getirdi. Kulübün kendisi için her zaman kalbinde özel bir yere sahip olacağını vurguladı. Saint-Maximin, Fenerbahçe'de bulunduğu süre boyunca kendisine destek olan herkese teşekkürlerini iletti. Bu sözler, oyuncunun kulübe olan saygısını gösterdi.

DAHA ÖNCE İKİ YILDIZ İSİM AYRILMIŞTI

Allan Saint-Maximin'in ayrılığı, sarı-lacivertli takımdaki ilk veda değildi. Daha önce de takımın kaptanlarından Dusan Tadic ve tecrübeli golcüsü Edin Dzeko'nun kulüpten ayrıldığı kamuoyuna duyurulmuştu. Böylece Fenerbahçe, kısa süre içinde üç önemli oyuncusuyla yollarını ayırmış oldu.

Yorumlar

Yorum kurallarını okudum ve kabul ediyorum.
Henüz yorum eklenmemiş, ilk yorum ekleyen siz olun.
Sonraki Sayfa