Gençlerbirliği'nden Vali Canbolat'a ziyaret
Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Haydar Arda Çakmak, Ankara Valiliği görevine atanan Yakup Canbolat’ı ziyaret ederek yeni görevinde başarı dileklerini iletti.
Gençlerbirliği Başkanı Haydar Arda Çakmak, Ankara Valiliği görevine atanan Yakup Canbolat’ı makamında ziyaret etti. Ziyarette, Canbolat’a yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulunuldu.

KULÜP YÖNETİMİ DE EŞLİK ETTİ
Gerçekleştirilen ziyarette Başkan Haydar Arda Çakmak’a, Gençlerbirliği Yönetim Kurulu Üyesi ve stadyumdan sorumlu yönetici Murat Kahramaner de eşlik etti. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede Ankara’da sporun ve futbolun önemi üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.
ÖZEL FORMA HEDİYE EDİLDİ
Ziyaretin sonunda Gençlerbirliği Kulübü tarafından Vali Yakup Canbolat’a üzerinde adı ve soyadının yer aldığı 06 numaralı forma takdim edildi. Hediye takdimi, günün anısına çekilen fotoğraflarla tamamlandı.
VALİLİKTEN TEŞEKKÜR MESAJI
Ankara Valiliği tarafından yapılan açıklamada, Vali Yakup Canbolat’ın Gençlerbirliği Spor Kulübü Başkanı Haydar Arda Çakmak ve beraberindeki kulüp yöneticilerinden oluşan heyeti kabul ettiği belirtildi. Açıklamada, nazik ziyaretleri ve iyi dilekleri dolayısıyla Gençlerbirliği yöneticilerine teşekkür edildi.
SPOR VE KAMU YÖNETİMİ ARASINDA İŞ BİRLİĞİ VURGUSU
Ziyaret, spor camiası ile kamu kurumları arasındaki iletişim ve iş birliğinin güçlendirilmesi açısından önemli bir buluşma olarak değerlendirilirken, Ankara’nın spor alanındaki gelişimine yönelik görüş alışverişinde bulunulduğu ifade edildi.