Gençlerbirliği'nden Vali Canbolat'a ziyaret

Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Haydar Arda Çakmak, Ankara Valiliği görevine atanan Yakup Canbolat’ı ziyaret ederek yeni görevinde başarı dileklerini iletti.

SD
Samet Dirican Editör
YAYINLAMA
GÜNCELLEME
Gençlerbirliği'nden Vali Canbolat'a ziyaret
SD
Samet Dirican Editör

Gençlerbirliği Başkanı Haydar Arda Çakmak, Ankara Valiliği görevine atanan Yakup Canbolat’ı makamında ziyaret etti. Ziyarette, Canbolat’a yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulunuldu.

KULÜP YÖNETİMİ DE EŞLİK ETTİ

Gerçekleştirilen ziyarette Başkan Haydar Arda Çakmak’a, Gençlerbirliği Yönetim Kurulu Üyesi ve stadyumdan sorumlu yönetici Murat Kahramaner de eşlik etti. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede Ankara’da sporun ve futbolun önemi üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.

ÖZEL FORMA HEDİYE EDİLDİ

Ziyaretin sonunda Gençlerbirliği Kulübü tarafından Vali Yakup Canbolat’a üzerinde adı ve soyadının yer aldığı 06 numaralı forma takdim edildi. Hediye takdimi, günün anısına çekilen fotoğraflarla tamamlandı.

VALİLİKTEN TEŞEKKÜR MESAJI

Ankara Valiliği tarafından yapılan açıklamada, Vali Yakup Canbolat’ın Gençlerbirliği Spor Kulübü Başkanı Haydar Arda Çakmak ve beraberindeki kulüp yöneticilerinden oluşan heyeti kabul ettiği belirtildi. Açıklamada, nazik ziyaretleri ve iyi dilekleri dolayısıyla Gençlerbirliği yöneticilerine teşekkür edildi.

SPOR VE KAMU YÖNETİMİ ARASINDA İŞ BİRLİĞİ VURGUSU

Ziyaret, spor camiası ile kamu kurumları arasındaki iletişim ve iş birliğinin güçlendirilmesi açısından önemli bir buluşma olarak değerlendirilirken, Ankara’nın spor alanındaki gelişimine yönelik görüş alışverişinde bulunulduğu ifade edildi.

Yorumlar

Yorum kurallarını okudum ve kabul ediyorum.
Henüz yorum eklenmemiş, ilk yorum ekleyen siz olun.
Sonraki Sayfa