Fenerbahçe'de ayrılık: O isim formaya veda etti!

Sezonu ikinci olarak tamamlayan Fenerbahçe'ye o isim veda etti. Yıldız isim, ''Fenerbahçe kalbimde her zaman özel bir yere sahip olacak'' diyerek duyurdu.

ZEÇ
Zülfinur Ecem Çetin Muhabir
YAYINLAMA
GÜNCELLEME
Fenerbahçe'de ayrılık: O isim formaya veda etti!
ZEÇ
Zülfinur Ecem Çetin Muhabir

Yeni sezona büyük umutlarla başlayan Fenerbahçe, bu sezonda uzun yılların şampiyonluk hasretini sonlandıramadı.

Ezeli rakibi Galatasaray'la şampiyonluk yarışında büyük mücadele veren sarı-lacivertli takım, kaybeden taraf oldu.  

Çıktığı 36 maçta 26 galibiyet, 6 beraberlik ve 4 mağlubiyet elde ederek, 84 puan toplayan Fenerbahçe, sezonu ikinci olarak bitiyor.

Fenerbahçe'de YENİ AYRILIK

Umutları sonraki sezona saklayan Fenerbahçe'de yeni sezon için hazırlıklar şimdiden başladı. 

Sarı-lacivertli takımda sezon bitimi sonrasında bazı ayrılıklar gündeme geldi. Edin Dzeko ve Dusan Tadic takıma veda eden isimler oldu. 

SEZON BAŞINDA GELMİŞTİ: TAKIMA VEDA EDİYOR 

Fenerbahçe'de son olarak bir ayrılık daha yaşandı. Sezon başında Al Ahli’den kiralık olarak Fenerbahçe’ye transfer edilen Allan Saint-Maximin, sarı-lacivertli takımdan ayrıldı. 

Allan Saint-Maximin, sosyal medya hesabı üzerinden paylaşım yaparak Fenerbahçe'ye veda etti. 

"sahada elimden gelenin en iyisini yaptım"

Futbol dışında sorunları olan güzel ama zor bir deneyim olduğunu ifade eden yıldız isim, bu zorluklara rağmen sahada elinden geleni yaptığını söyledi. 

"Fenerbahçe kalbimde her zaman özel bir yere sahip olacak"

Sevgi ve destekler için teşekkürlerini ileten Allan Saint-Maximin, Fenerbahçe'nin kalbinde her zaman özel bir yere sahip olacağını belirtti. 

Maximin, şunları söyledi:

 

Yorumlar

Yorum kurallarını okudum ve kabul ediyorum.
Henüz yorum eklenmemiş, ilk yorum ekleyen siz olun.
Sonraki Sayfa