Fenerbahçe'de ayrılık: O isim formaya veda etti!
Sezonu ikinci olarak tamamlayan Fenerbahçe'ye o isim veda etti. Yıldız isim, ''Fenerbahçe kalbimde her zaman özel bir yere sahip olacak'' diyerek duyurdu.
Yeni sezona büyük umutlarla başlayan Fenerbahçe, bu sezonda uzun yılların şampiyonluk hasretini sonlandıramadı.
Ezeli rakibi Galatasaray'la şampiyonluk yarışında büyük mücadele veren sarı-lacivertli takım, kaybeden taraf oldu.
Çıktığı 36 maçta 26 galibiyet, 6 beraberlik ve 4 mağlubiyet elde ederek, 84 puan toplayan Fenerbahçe, sezonu ikinci olarak bitiyor.
Fenerbahçe'de YENİ AYRILIK
Umutları sonraki sezona saklayan Fenerbahçe'de yeni sezon için hazırlıklar şimdiden başladı.
Sarı-lacivertli takımda sezon bitimi sonrasında bazı ayrılıklar gündeme geldi. Edin Dzeko ve Dusan Tadic takıma veda eden isimler oldu.

SEZON BAŞINDA GELMİŞTİ: TAKIMA VEDA EDİYOR
Fenerbahçe'de son olarak bir ayrılık daha yaşandı. Sezon başında Al Ahli’den kiralık olarak Fenerbahçe’ye transfer edilen Allan Saint-Maximin, sarı-lacivertli takımdan ayrıldı.
Allan Saint-Maximin, sosyal medya hesabı üzerinden paylaşım yaparak Fenerbahçe'ye veda etti.
"sahada elimden gelenin en iyisini yaptım"
Futbol dışında sorunları olan güzel ama zor bir deneyim olduğunu ifade eden yıldız isim, bu zorluklara rağmen sahada elinden geleni yaptığını söyledi.
"Fenerbahçe kalbimde her zaman özel bir yere sahip olacak"

Sevgi ve destekler için teşekkürlerini ileten Allan Saint-Maximin, Fenerbahçe'nin kalbinde her zaman özel bir yere sahip olacağını belirtti.
Maximin, şunları söyledi:
