Kocaeli’de lojistik deposunda çıkan yangın kontrol altına alındı
Kocaeli’nin Başiskele ilçesinde kimyasal maddelerin bulunduğu lojistik deposunda çıkan yangın, itfaiyenin yoğun çalışmasıyla kontrol altına alındı.
YANGIN BAŞİSKELE’DEKİ DEPOYU SARDI
Kocaeli’nin Başiskele ilçesinde yer alan Karadenizliler Mahallesi’ndeki bir lojistik deposunda henüz belirlenemeyen bir sebeple yangın çıktı. İçinde çeşitli kimyasal maddelerin bulunduğu depodan yükselen dumanlar kısa sürede çevreye yayıldı. Bölgedeki vatandaşlar durumu fark ederek hemen ihbarda bulundu.

ÇEVRE İLÇELERDEN EKİPLER SEVK EDİLDİ
Yangının büyüme riski üzerine yalnızca Başiskele’den değil, çevre ilçelerden de çok sayıda itfaiye aracı ve ekip bölgeye yönlendirildi. İtfaiye ekipleri, alevlerin kimyasal maddelere ulaşmaması için yoğun çaba sarf etti. Olay yerine gelen ekipler, su ve köpük kullanarak yangını çevrelemeye çalıştı.

YOĞUN ÇALIŞMA SONUCU KONTROL ALTINA ALINDI
İtfaiyenin aralıksız yürüttüğü müdahale sonrası yangın kontrol altına alındı. Alevlerin çevredeki diğer alanlara sıçramasının önüne geçildi. Yangının çıkış nedenine ilişkin araştırmalar başlatılırken, ekipler olası bir yeniden tutuşmaya karşı bölgede nöbet tutmaya devam ediyor.

ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR
Yangının tamamen söndürülmesi ve soğutma çalışmalarının tamamlanması için ekiplerin bölgede yoğun mesaisi sürüyor. Olay yerine sevk edilen belediye, sağlık ve güvenlik birimleri de herhangi bir olumsuzluk yaşanmaması için hazır bekliyor.
