Ankara belediye otobüsü kaza yaptı

Ankara'da EGO otobüsü ile hafif ticari aracın karıştığı trafik kazasında 1 kişi yaşamını yitirdi, 9 kişi yaralandı. Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.

HA
Kaynak İHA, DHA
YAYINLAMA
GÜNCELLEME
Ankara belediye otobüsü kaza yaptı
HA
Kaynak İHA, DHA

Ankara'da belediye otobüsü ile hafif ticari aracın karıştığı trafik kazası can kaybı ve yaralanmalarla sonuçlandı. Yenimahalle ilçesinde meydana gelen kazada 1 kişi hayatını kaybederken, 9 kişi de yaralandı.

KAZA FATİH SULTAN MEHMET BULVARI'NDA MEYDANA GELDİ

Kaza, öğle saatlerinde Fatih Sultan Mehmet Bulvarı üzerinde yaşandı. Aynı yönde seyreden 06 GAF 410 plakalı EGO otobüsü ile 06 BG 0864 plakalı hafif ticari araç henüz belirlenemeyen nedenle çarpıştı. Çarpışmanın ardından olay yerinde büyük hareketlilik yaşandı. İhbar üzerine bölgeye çok sayıda polis, sağlık ve itfaiye ekibi sevk edildi. Ekiplerin yaptığı ilk incelemelerde kazada 1 kişinin yaşamını yitirdiği belirlendi. Yaralanan 9 kişi ise olay yerindeki ilk müdahalelerinin ardından ambulanslarla çeşitli hastanelere kaldırıldı.

ANKARA'DA KAZAYA İLİŞKİN SORUŞTURMA BAŞLATILDI

Polis ekipleri kaza bölgesinde güvenlik önlemleri alırken, olayın meydana geliş nedeninin belirlenmesi amacıyla inceleme başlatıldı. Kazanın tüm yönleriyle araştırıldığı öğrenildi.

EGO'DAN KAZA SONRASI AÇIKLAMA

Kazanın ardından EGO Genel Müdürlüğü tarafından yazılı açıklama yapıldı. Açıklamada, kazanın saat 14.21 sıralarında Yenimahalle ilçesi Yeni Batı Mahallesi Fatih Sultan Mehmet Bulvarı Ankara istikametinde, Şaşmaz Kavşağı mevkisinde meydana geldiği belirtildi. Açıklamada, ilk değerlendirmelere göre 505 numaralı Sincan-Sıhhiye hattında hizmet veren otobüsün önüne aniden çıkan hafif ticari aracın yaptığı manevra sonrasında sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği ve kazanın yaşandığı ifade edildi.

TEKNİK VE İDARİ SÜREÇLER BAŞLATILDI

EGO Genel Müdürlüğü, kazanın ardından ilgili birimlerin hızla harekete geçtiğini, araç kamera kayıtlarının incelenmeye alındığını ve teknik ile idari süreçlerin başlatıldığını duyurdu. Açıklamada, hayatını kaybeden vatandaş için başsağlığı mesajı paylaşılırken, yaralıların tedavilerinin sürdüğü bilgisine de yer verildi. Kazanın oluş şekli ve sorumluluk durumuna ilişkin incelemelerin emniyet birimleri ve ilgili kurumlar tarafından yürütüldüğü belirtilirken, EGO Genel Müdürlüğü'nün soruşturma süreçlerine gerekli desteği vermeye devam ettiği kaydedildi.

Yorumlar

Yorum kurallarını okudum ve kabul ediyorum.
Henüz yorum eklenmemiş, ilk yorum ekleyen siz olun.
Sonraki Sayfa