Mesut Özarslan’dan AK Parti sonrası Keçiören mesajı

CHP’den istifa ederek AK Parti’ye katılan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, teşkilatla birlikte hizmet vurgusu yaptı.

HA
Kaynak İHA
YAYINLAMA
GÜNCELLEME
Mesut Özarslan’dan AK Parti sonrası Keçiören mesajı
HA
Kaynak İHA

CHP’den istifa ettikten sonra AK Parti’ye katılan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, Ankara’da AK Parti Keçiören İlçe Başkanlığında teşkilat mensuplarıyla buluştu. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından rozeti takılan Özarslan, Keçiören’de hizmet sürecini teşkilatla birlikte yürüteceklerini söyledi.

KEÇİÖREN’DE AK PARTİ TEŞKİLATIYLA İLK BULUŞMA

Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, CHP’den ayrılmasının ardından AK Parti’ye katıldıktan sonra AK Parti Keçiören İlçe Başkanlığında teşkilat üyeleriyle bir araya geldi. Özarslan, burada yaptığı konuşmada yeni dönemde belediye hizmetlerini parti teşkilatıyla güçlü bir koordinasyon içinde sürdüreceklerini belirtti.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde AK Parti çatısı altında bulunmaktan onur duyduğunu ifade eden Özarslan, Keçiören için yeni bir hizmet yolculuğuna başladıklarını söyledi. İlçe teşkilatı, belediye meclis üyeleri ve partililerle beraber çalışacaklarını dile getiren Özarslan, Keçiören’in Ankara açısından taşıdığı öneme vurgu yaptı.

Özarslan, konuşmasında “Bugünden itibaren sizlerle beraber Türkiye Yüzyılı’nın mimarı Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde bu çatı altında olmanın onur ve gururunu yaşıyoruz” ifadelerini kullandı. Yeni süreci “başarı öyküsü” olarak nitelendiren Özarslan, Keçiören için planlanan çalışmaların ortak emekle yürütüleceğini aktardı.

“KAPILARIMIZ HERKESE AÇIK OLMAYA DEVAM EDECEK”

Mesut Özarslan, güçlü bir şehir vizyonunun yalnızca ortak gayret, dayanışma ve teşkilat desteğiyle hayata geçirilebileceğini söyledi. Keçiören’in yaklaşık bir milyonluk nüfusuyla Ankara’nın en önemli ilçelerinden biri olduğunu belirten Özarslan, siyasetin tek başına yürünecek bir yol olmadığını dile getirdi.

Özarslan, “Biz Keçiören’imize hizmet ederken teşkilatımızın gücünü, duasını ve alın terini alarak hep birlikte beraber yürüyeceğiz. Nasıl geçmişte kapılarımız sonuna kadar herkese açıksa bundan sonra da açık olmaya devam edecektir” dedi.

Yeni dönemde belediye yönetiminde kapsayıcı bir anlayışı sürdüreceklerini belirten Özarslan, Keçiören’de hizmetlerin vatandaş odaklı devam edeceğini ifade etti. İlçe sakinlerinin taleplerini dinlemeye devam edeceklerini kaydeden Özarslan, belediye kapılarının her kesime açık olacağını yineledi.

“HALKA HİZMET BELEDİYECİLİĞİYLE ÇALIŞACAĞIZ”

Keçiören Belediye Başkanı Özarslan, yönetim anlayışlarının temelinde “halka hizmet” anlayışının yer aldığını söyledi. Belediyecilik çalışmalarında başka bir düşünceye yer vermeyeceklerini belirten Özarslan, vatandaşın günlük yaşamını kolaylaştıran hizmetleri önceleyeceklerini anlattı.

Konuşmasında İstanbul üzerinden bir örnek veren Özarslan, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı dönemindeki hizmet anlayışına değindi. Aynı belediyecilik vizyonunu Keçiören’de sürdürmek istediklerini söyleyen Özarslan, “Bizler bir olacağız. Birlik olacağız. Halk hakkaniyet yolunda çalışacağız” diye konuştu.

Özarslan, AK Parti teşkilatının desteğiyle Keçiören’de daha güçlü bir hizmet dönemine geçileceğini ifade etti. İlçenin ihtiyaçlarına göre hazırlanan projelerin takip edileceğini belirten Özarslan, belediye çalışmalarında planlı, koordineli ve sonuç odaklı bir yöntem izleyeceklerini söyledi.

KEÇİÖREN’DE KENTSEL DÖNÜŞÜM PROJELERİ GÜNDEMDE

Mesut Özarslan, AK Parti’ye katılmasının ardından hayata geçirilecek projelere ilişkin soruyu da yanıtladı. Seçim döneminde açıklanan projelerde önemli bir aşamaya gelindiğini belirten Özarslan, 60 projenin yaklaşık yarısında ilerleme sağlandığını söyledi.

Kalan projeler arasında Keçiören’i yakından ilgilendiren kentsel dönüşüm çalışmalarının bulunduğunu dile getiren Özarslan, ilçeye yeni dönüşüm projeleri kazandırmak istediklerini ifade etti. Özarslan, “60 projenin neredeyse yüzde 50’sine yaklaştık. Diğer yüzde 50 projenin içerisinde şehrimizi ilgilendiren kentsel dönüşüm projeleri var. Allah’ın izniyle kentsel dönüşümü Keçiören’e kazandırmış olacağız” dedi.

Açıklamalarının ardından belediye binası önünde vatandaşlarla buluşan Özarslan, burada da partililere ve ilçe sakinlerine seslendi. Keçiören’de yeni dönemin belediye, teşkilat ve vatandaş iş birliğiyle sürdürüleceğini belirten Özarslan, hizmetlerin kesintisiz devam edeceğini söyledi.

Yorumlar

Yorum kurallarını okudum ve kabul ediyorum.
Henüz yorum eklenmemiş, ilk yorum ekleyen siz olun.
Sonraki Sayfa