Keçiören Belediyesi stajyer öğrencileri programla karşıladı!
Keçiören Belediyesi, yeni dönemde staj yapacak olan öğrenciler için Belediye Meclis Salonu’nda oryantasyon programı düzenledi.
STAJER ÖĞRENCİLERE ORYANTASYON
Keçiören Belediyesi, 2025-2026 eğitim-öğretim döneminde kurumda staj yapacak öğrenciler için kapsamlı bir oryantasyon programı gerçekleştirdi.
İnsan Kaynakları Müdürlüğü İşyeri Sağlık ve Güvenlik Birimi koordinasyonunda düzenlenen eğitim, Belediye Meclis Salonu’nda yoğun bir katılımla yapıldı.

Program kapsamında, iş sağlığı ve güvenliği uzmanları tarafından stajyerlere; Keçiören Belediyesinin organizasyon şeması, birimler arası işleyiş ve temel çalışma prensipleri anlatıldı. Ardından, acil durum prosedürleri, yangın çıkışları, uyarı işaretlerinin anlamları, kişisel koruyucu ekipman kullanımı ve 6331 Sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu’na ilişkin uygulamalar detaylandırıldı.
Öğrenciler ayrıca, görev alacakları birimlerin işleyişi, molalar, yemekhane kullanımı ve ofis düzeni gibi günlük çalışma hayatına dair pratik bilgilerle de donatıldı. Bu eğitimle, stajyerlerin hem mesleki deneyim öncesi güvenlik farkındalığı kazanmaları hem de kurum kültürüne daha çabuk adapte olmaları hedefleniyor.

"GENÇLERİN YANINDAYIZ"
Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, belediyede yeni eğitim-öğretim yılında staj yapmaya başlayan gençlere hoş geldin dileklerini iletti. Geleceğin mimarı olan gençleri ve onların eğitimlerini çok önemsediklerini aktaran Özarslan, belediyedeki staj sürelerinde gençlerin hem mesleki deneyim kazanacak hem de yerel yönetimlerin işleyişini yakından tanıyacaklarını söyledi. Mesut Özarslan, Keçiören Belediyesi olarak her zaman gençlerin yanında olduklarını belirtti ve stajer öğrencilere başarılar diledi.
